Fénynyeremény a Zeptertől

Nagymamám igen szerencsés csillagzat alatt születhetett, mert megint nyert. Ezúttal 10 ezer forint értékű nyereménnyel lehetett gazdagabb, ha elmegy érte Szombathelyen a Thököly u. 48. szám alá, ahol a kapualjban várják majd 17.30-kor.  Mindezt telefonon közölte vele egy kedves hölgy. A nagyim már rutinos, így nem egyedül indult útnak a nyereményért. Mentem vele én is.

De mielőtt a fantasztikus nyereményre rátérnénk, nézzük az előzményeket. Nyugdíjas nagymamámat egy bevásárlóközpontban szólították meg először, hogy válaszoljon néhány egészségügyi állapottal kapcsolatos kérdésre, mivel ez egy felmérés része. Az első kérdés a korra vonatkozott. (A 76-os számot hallva már dörzsölhették is a markukat az adatrögzítők.) Jöttek még kérdések fájdalmakról, panaszokról és a nagyi válaszolt is ezekre. (Később nagyon jól használhatók ezek a válaszok egy termékismertetőnél, amikor az adott eladni kívánt áru éppen azokra a bajokra jó, mint amit hónapokkal ezelőtt elárult valakinek.)

Néhány héttel később telefon érkezett. Egy hölgy gratulált az 5 ezer forint értékű nyereményhez. Időpontot azonban nem tudtak egyeztetni az átvételhez, végül a nagyi lemondott a nyereményről.

Nem sokkal később újabb telefont kapott. Hurrá, 10 ezer forint értékű nyereményt nyert! Ez azért már elgondolkodtatta nagymamámat és úgy döntött, ez már kell neki. Neki az kevésbé volt gyanús, miért kell egy nyereményért egy kapualjba mennie, de erre vannak az unokák, hogy elkísérjék és segítsenek neki cipelni. (Ez utóbbi csak vicc, én csak a csalókkal kapcsolatos gyűjteményemet mentem bővítgetni.)

Adott időben bementünk hát a kapualjba és ott már többen is ácsorogtak. Sok fiatal és néhány idősebb ember. “Segíthetek valamiben?” – lépett hozzánk egy dekoratív hölgy, mire közöltük, hogy nyereményátadásra jöttünk.  “Rendezvényre jöttek?” – kérdezett vissza, mire nyomatékosítottuk, hogy nem, hanem nyereményátadásra. “Jaa, igen, ünnepélyes ajándékátadásra… Ez nem hangzott el a telefonban? ” – kérdezte szűziesen ártatlanul a V. Andrea néven bemutatkozó hölgy. “Ünnepélyes átadás lesz, ez húsz percet… öö… körülbelül húsz percet vesz igénybe.”

Nem loptuk magunkat a szívébe, amikor rákérdeztünk: “akkor ez nem termékbemutató lesz, ugye?”

“Nem. Mi lehetőséget biztosítunk minden kötelezettség nélkül a Bioptron-lámpa kipróbálására…”

“Akkor mégis termékbemutató?” – szakította félbe a hölgyet kissé udvariatlanul a nagyi.

“Ez egy szaktanácsadás, ami…”

“Nyereményátadásról volt szó” – vettem át a szómegszakítás hagyományát.

“Ez egy nyeremény, hiszen több százan kitöltik ezeket a felmérő lapokat. Több helyen végzünk felmérést”

“Jó, de akkor mondjuk, hogy a hölgy nem szeretne próbálni, a nyereményét szeretné átvenni” – böktem rá ujjal a nagymamámra. – “Megoldható, ugye?”

Andrea türtőztetett idegességgel, a szavakat alaposan megrágva válaszolt.

“Ez egy speciális ajándék volt, aminek a névleges értéke 10 ezer forint…”

“Tehát a hölgy gyakorlatilag nem kap semmit, ugye? Jól értem?”

“Umm, ez sokkal több, hiszen az egészségi állapotát javítaná. És ez nem nyeremény.”

“De egészen eddig arról volt szó.”

“Nem mondtuk azt, hogy nyeremény. Azt mondtuk, hogy speciális ajándék, aminek a névleges értéke 10 ezer forint. Ha elmennek a Madentko-ba (megj.: szombathelyi magánklinka) ott egy 10 perces kezelés kerül 8 ezer forintba. Egy tíz perces!”

“Jó, azért zárjuk rövidre. Ugye tudja, hogy ez megtévesztés?”

“Nem megtévesztés! Ugyanis nagyon sokan, akik eljönnek, örülnek neki. Amikor azt mondja nekem egy idős hölgy, hogy megérte az a három alkalom, mert nem fáj a csípőm és nem kell méterenként leülnöm, akkor…”

“Önök elmondták konkrétan, mit nyert a hölgy?”

“Miért ellenkeznek? Mi a bajuk ezzel?”

“Mert talán azt kellene mondani…”

“Senki nem mondta, hogy tárgyi ajándékot kapnak, senki nem mondta, hogy 10 ezer forintot kapnak. Ez egy speciális ajándék:”

“Tízezer forint értékű speciális ajándék, aha. Tehát ha én kézrátétellel gyógyítok és ez a Gyurcsok Józsefnél 70 ezer forint, akkor most ha ideteszem Ön elé a kezemet, akkor Ön kapott egy 70 ezer forint értékű ajándékot?” (Hú, ez hülye példa volt, de kicsit mérges voltam, amiért tisztára nyomottnak vettek bennünket.)

“Ha Ön ettől jobban van…”

“Szerintem meg Önöknek kellene korrektül tájékoztatni, mi az, amire meghívják az embereket.”

“Több száz ember megfordul nálunk és…”

“Én elhiszem, hogy több száz ember, de több száz ember megvásárolja a 3 ezer forint értékű műgyapjú garnitúrát 20 ezer forintért igazi gyanánt.”

“Azért ez nem hasonlít.”

“De, hasonlít. Ugyanúgy átverés.”

“Az előző hölgynek, aki itt volt már szintén volt Bioptron lámpája. De neki nem volt ezzel semmi problémája. Megköszönte, hogy kapott ilyen lehetőséget és elment. Nem csinált belőle problémát.”

“Hát, mi nem maradunk itt.” – döntött a nagymamám. Bölcsen tette. Ezután még közöltem, hogy egy fényképet készítenék, aki maradni akar maradhat, aki nem az egy kicsit lépjen arrébb, majd a hátamon lógó fényképezőt előhúzva megörökítettem a helyet, ahol majdnem kaptunk 10 ezer forint értékű ajándékot, csak mi balga módon nem éltünk a lehetőséggel.

Átverés? Nem átverés? Én vagyok szőrszálhasogató, vagy az Olvasó szerint is beetetés, amit a kedves zepteres hölgyek művelnek? Írják meg, a kommenteléshez nem szükséges regisztráció! Előre várom, mikor érkezik az első bejegyzés arról, hogy én a konkurencia embere vagyok és csak lejáratni akarom a versenytársakat, mint ahogy azt pl. a ScienNet-ről szóló bejegyzésemnél megkaptam.

45 hozzászólás “Fénynyeremény a Zeptertől” bejegyzéshez

  1. Én is megjártam a Zepterrel, mint céggel. A méregdrága edények majd’ mindegyikéről levált a fogantyú. Egy dobozban visszaküldtem nekik a fogantyukat, gondolván márkavédelemből kicserélik azokat. De még csak nem is válaszoltak. Szerencsére a romokat előtte lefényképeztem és most azon vagyok, hogy a képeket lehetőleg mindenhová feltegyem. Feribá’

  2. charlie: a Thököly u. 48. mögött, elöl a Savaria Nett-Pack boltja és egy vadászbolt van, ha jól emlékszem. (Kb. a volt bizományival szemben)

  3. Feribá: linkeld be ide is nyugodtan.

    (Úúúú, tudom, tudom. Mással szemben is van panaszod. A légifotó képek… Ígérem, kapsz kárpótlást az elmaradásért.)

  4. Egy kiegészítés: a nagymamámat délután felhívta az egyik zepteres hölgy, hogy megtudja, ki volt vele az a fotós ember és hol lehetne elérni? A nagyi nem mondta meg. 🙂

    A telefonálóknak szolgálati közlemény: 30/90-10-655

  5. pár hete engem is hívtak (a céges telefonomon), hogy egy ismerősöm adta meg nekik a számom. 6000-ért nyertem konyhai eszközt, amit átvehetek én is a kapualjban. mondtam, hogy épp itt vagyok nem messze, oda is mennék. de az most nem jó, mert lesz ekkor és akkor egy ünnepélyes…….. na akkor elköszöntem.
    már csak arra lennék kíváncsi, mi lehetett a nyereményem. :o)
    ámbár a zepter árakat hallomásból ismerve, csak egy kiskanál lehetett.

  6. Engem épp a múlt héten szeretett volna ez a cég meggyőzni arról, milyen jó lenne nekem, ha nekik dolgoznék. Persze megbízásos szerződéssel vagy vállalkozóként, mert se alapbért, se járulékokat nem fizetnek. Amikor felhívtak telefonon, rá is kérdeztem, hogy konkrét, bejelentett állást kínálnak-e. Kitérő válasz, és elrángattak állásinterjúra, ami nekik is, nekem is időpocsékolás volt természetesen.

  7. Tavaly én egy “állásinterjún” voltam náluk. Persze a telefonos egyeztetéskor semmi konkrét, csak egy időpont és egy helyszín, azzal, hogy irodai munka, adatrögzítés és kérdőívek feldolgozása.
    Mint kiderült, a helyszín a Belső Uránia udvarban a Zepter irodája. Nagy bioptronos molinók mindenhol, kellemes hangulatú kis iroda (teakonyha, növények); láthatóan nem annyi emberre tervezték, ahányan oda becsődültünk. Jó fél-háromnegyed órás várakoztatás után végre szólásra emelkedett egy kedves hölgy, és ismertette a tényállást.
    Persze már mikor kiderült, hogy a Zepter a munka hirdetője, szinte biztosra tudtam, hogy mi következik, de adtam nekik egy esélyt, és megvártam a tájékoztatót.

    Mint kiderült, adatrögzítésről szó sincs. Illetve tulajdonképpen de. “Kérdőívek kitöltetése” az egyik munkakör. Ez abból áll, hogy gyógyszertárakban, bevásárlóközpontokban és hasonló helyeken ácsorognak a munkatársak, leszólítják az embereket, és feltesznek nekik kemény 3 kérdést: mennyit költ havonta az egészségére, hajlandó lenne-e eljönni egy egészséggel kapcsolatos termékbemutatóra, illetve adja meg a telefonszámát. Szóval tulajdonképpen “adatrögzítés” ez is, bár én inkább adatgyűjtésnek hívnám.
    A “kérdőívek feldolgozása” munkakör pedig egyszerű telefonos agitátori feladat: a “kérdőíveken” megadott telefonszámokat kell felhívni, és rábeszélni az embereket, hogy jöjjenek el egy bemutatóra és vegyenek méregdrága cuccokat.

    Mikor az álláshirdetésben megadott telefonszámot felhívtam, direkt rákérdeztem, hogy ugye nem ügynöki tevékenység, és ugye nem telefonos kisasszonyt keresnek. A vonal túlvégén a hölgy égre-földre esküdözött, hogy nem, ez irodai munka és adatrögzítés.

    Azóta egy másik álláshirdetésükbe is belefutottam, számítógéphez jól értő irodai munkatársat kerestek (emailes kapcsolattartás, az irodai számítógépek “rendben tartása” és hasonlók lettek volna a munkakörben). Rákérdeztem, hogy ügynöki munka-e, kell-e bármit is eladni, de bizonygatták, hogy nem.
    Aztán némi érdeklődés után kiderült, hogy a fizetés kb. egy negyed állásnak felel meg (minimálbéren), miközben a munka 8 órás + gyakorlatilag állandó rendelkezésre állás. Mondták, hogy ne aggódjak, ez csak névleges, erre még rájön a rengeteg jutalék.
    – Jutalék? Mi után?
    – Hát a termékek, amiket elad…
    Szóval ez sem ügynöki munka, persze…

    Van otthon többféle Zepter termékünk (fazéktól a mixeren át a körömollóig), tényleg jók, bár a jelek szerint nem annyira a minőségüket, mint inkább a piramis-ügynökhálózat “fenntartási költségeit” (jutalékait) kell bennük megfizetni. A “hókuszpókuszos” cuccaikban (csőre szerelhető vízkőmentesítő, Bioptron lámpa, stb.) egyáltalán nem hiszek, de elképzelhető, hogy valakinek az is beválik (?).
    Ami viszont a módszereiket illeti, hogy hazugságokkal akarnak mind vevőket, mind munkatársakat szerezni, egyszerűen undorító.

  8. Hát nem is tudom, hogy elmondhatom e a tapasztalatomat, de az utolsó hozzászólásban volt egy kérdés. Hatásos e valakinek?
    Nekem az volt, mármint a bioptron lámpa. Isten ments, hogy ezért bárkinek azt mondjam meg kell venni eszméletlen drágán.
    Az apukámnak térd problémái voltak, vannak. Műteni kellett, de megmondták neki, soha nem fog elmúlni a fájdalom teljesen. Miután nem lehet az öreget leültetni 2 óránál tovább a másik térde is kezdett tropára menni. Szereztem egy időre egy ilyen lámpát. Elkezdtük alkalmazni, ugyan az mellett az életforma mellett mint ahogy eddig is élt. 1 hét után elmúlt a duzzanat mind a két lábáról. 2 hónapos kezelés után, pedig teljesen tünetmentes lett. Azóta is használja a lámpát, és nem csak erre hanem sok minden másra is, pl a magas vérnyomásásra szedett gyógyszerekből -3 különböző tabletta- már csak egyetlen egyet szed. Ez havi 5000 forint kevesebbet jelent neki és a családnak is.
    Nem akarom isteníteni a dolgot, de valami mégiscsak lehet benne úgy érzem. NEm csak a saját példánkat tudnám felhozni. De nem akarok senkit untatni ezzel.

  9. Az én édesanyám is kapott ajándékot a Zeptertől,nem is akármilyet!!!Egészséügyi felmérőlapot töltött ki és 5000 ft értékü tárgyi ajándékot kapott,egy nagyon jó mikroszálas törlőkendőt,valamit 3 alkalomra szóló fényterápiát.Elfogatta az lehetőséget.Anyunak magas vérnyomása vOLT9 éve.A vérnyomáscsökkentök nem váltak be nála ugyanis minegyikre allergiás volt.Feldagadt az arca ,reggelre bedagadt a szeme,testén hatalmas bőrpír lett stb…Egy nagyon kedves hölgy kezelte minden hasznos információval ellátta.BEVÁLT!!!Anya 3 éve nem szed semmilyen gyógyszert ,helyreállította a vérnyomását a Bioptron lámpa.Azóta kezeli otthon saját magát és a családot is,nem veszünk fájdalomcsillapítót és más készítményt sem.De nem csak erre használjuk hanem égési sérülésre,izületi fájdalmakra,immunerősítésre …Szóval az ajándék mi volt?ÉDESANYÁM EGÉSZSÉGE!!!!!!!mINDENKINEK AJÁNLOM AKI GYÓGYSZEREK TÖMKELEGE ÉS MELLÉKHATÁS NÉLKÜL AKAR MEGGYÓGYULNI.

  10. reni:

    Örülök, hogy édesanyádnál bevált!
    Nekem nem a termékeik minőségével van bajom, hanem a módszerrel.

    Tudod, ha valaki kétszer megkérdezi, hogy termékbemutatóra hívják-e és lehazudják neki a csillagokat is, hogy áááá, dehogy, majd ezután amikor elmegy be akarják ültetni termékbemutatóra… na ezt inkább nem minősíteném.

  11. Kedves lesifotós!

    Kíváncsi vagyok honnan tudod hogy mi történt volna az irodában, történetesen véletlenül ott voltam és végignéztem az egészet, ahogy vitatkoztál és bántottál egy fiatal kismamát aki kb a 7dik hónapban lehetett. A nagymamádat is tisztességesen várták ahogy engem is! Én végighallgattam azt a 30percet az irodában, amit a telefonban is mondtak, nagyon sok információt tudtam meg..egy egészségügyi konzultáció volt, sajnos nem tudok most vásárolni, mégis szívesen vártak másodsor és harmadszor is! Örülök hogy kaptam “fényajándékot” ahogy te mondanád.. míg a Zepter segített nekem és más családoknak is, adigg te hány embernek teszed tönkre az életét…tudom hogy ez a feladatod és a munkád, és ezért kapod a pézed… próbálj meg egyszer valamiről jót írni, mindjárt a pozitív emberek is megtalálnak…

  12. Kedves aemi!

    Igazad van, nem tudhatom mi történt volna az irodában. Lehet, hogy nem az, ami 1000-ből 999-szer, azaz termékbemutató, a cég termékeinek finom, vagy kevésbé finom tukmálása, hanem gratuláltak volna és átadnak egy 10 ezer forint értékű ajándékot, amit ígértek. Lehet, hogy ez történt volna.

    De remek ez a beállítás. Menjünk csak sorba:

    “bántottál egy fiatal kismamát aki kb a 7dik hónapban lehetett.”

    Húha, lassan pedofil kismamaverő leszek. Egyrészt nem tudom, valóban hetedik hónapban volt-e, ha jól emlékszem ő sem mondta, hogy XY héthónapos terhes Zepter ügynök vagyok.
    Másrészt nem bántottam. A bejegyzésben közölt párbeszéd hangzott el kettőnk között. És ha ez bántás, akkor elgondolkodhatnál, az emberek átverése rendben van, ez ellen tiltakozni viszont nem lehet, ha az illető hasbaakasztós hölgy terhes? Mert azt ugye nem vitatod, hogy 10 ezer forintos nyereményt ígérni egy nyugdíjasnak, becsalni a városba, majd megvilágítani egy lámpával az átverés. Plusz nincs is ingyen, ha azt vesszük, hogy cserébe a megvilágítás előtt végig kell ülnie egy termékbemutatót.

    Aminek vélhetően nem Manci néni egészsége az elsődleges célja, hanem a termékek értékesítése. Ugye ezt sem vitatod? Vagy nyugdíjasokat átverni ez is rendben van szerinted? Őket már lehet?

    “A nagymamádat is tisztességesen várták ahogy engem is! ”

    Hát még jó, hogy nem lökték le egy lépcsőn. Mi az, hogy tisztességesen várták? Igazából szerintem nem őt várták, hanem a bukszáját, de ez az én véleményem, tényleg nem tudhatom, mi lett volna az irodában.

    “Én végighallgattam azt a 30percet az irodában, amit a telefonban is mondtak, ”

    Hopp… Érdekes, amit írsz. Te azok közé tartozol, akiknek a telefonban elmondták, hogy végig kell ülni egy fél órás termékbemutatót? Most tegyük félre azt a lehetőséget, hogy Te is egy Zepter ügynök vagy, elhiszem, hogy nem, de Te vagy az első, akitől ilyent hallok, hogy a telefonban már tájékoztatták arról, hogy ez egy termékbemutató. Pedig hidd el, nem egy emberrel beszéltem.

    “nagyon sok információt tudtam meg..egy egészségügyi konzultáció volt”

    Elhiszem, hogy nem vagy Te is ügynök, de azért ez a szöveg… Szóval téged azzal hívtak, hogy meghívnak egy egészségügyi konzultációra? Tényleg?

    “Örülök hogy kaptam “fényajándékot” ahogy te mondanád.. míg a Zepter segített nekem és más családoknak is, adigg te hány embernek teszed tönkre az életét…”

    Hmmm… Jelen esetben azon ügynökök életét keserítem meg, akik átveréssel próbálnak bevételhez jutni. De azért az életüket csak nem teszem tönkre. Azon ügynökökkel viszont semmi bajom, akik nem beetetéssel, átveréssel akarnak előnyhöz jutni, remélem világos. Ezen sátáni cselekedetemet ellensúlyozza, hogy talán akadnak néhányan, akik nem ugranak majd be az alattomos trükköknek. Tudod, sok ismerősöm van, akik telefonálnak, ha “nyertek” valamit, mert tudják, hogy kedvencem ez a téma. És bizony, a héten is kaptam egy kőszegi hívást. A fiatalember elmondta, hogy az édesanyja nyert 6 ezer forint értékben és be kell érte menni Szombathelyre. Megkérdeztem, hogy a Thököly utcába? Elolvasták az írást, a hozzászólásokat és felnőtt emberként úgy döntöttek, hogy köszönik, nem kérnek a nyereményből.

    Apropó, nyeremény.
    A nyertesek listája, a sorsolási jegyzőkönyv hol tekinthető meg? 🙂 Csak vicceltem. Aki kitölti a szuper-, vagy hipermarketben a kérdőívet az szinte biztosan “nyer”.

    “tudom hogy ez a feladatod és a munkád, és ezért kapod a pézed”

    Olyan vicces vagy, de komolyan.
    Tudod, nem az a munkám, hogy mások életét tönkretegyem, hiába fáj ez neked nagyon. És tudod mit? Kívánom, hogy Te annak a pénznek az egymilliószorosát kapd, amit én ezért a blogbejegyzésért kaptam. Ugye tudsz nullával szorozni?

    “próbálj meg egyszer valamiről jót írni, mindjárt a pozitív emberek is megtalálnak”

    Te meg próbálj az ilyen bejegyzések előtt tájékozódni. 🙂
    Talán meglepődsz majd, hogy bizony én írok a jó dolgokról is. Nem is keveset. Kaján mosollyal javaslom Neked a lap tetején az “Így is lehet” linket, ami az előző blogbejegyzésre mutat. Azért ugyanannyi pénzt kaptam, mint ezért, csak éppen egy kellemes tapasztalatomat osztottam meg az olvasókkal.

    Szép napot és köszönöm a leveledet!

    Ui.: próbálom túráztatni az agyamat, de ha jól emlékszem a körülöttünk lévő társaságból mindenki azt bizonygatta, hogy ez egy remek dolog és nagyon úgy tűnt, hogy munkatársakról van szó. Te biztosan távolabb álltál…

  13. Kedves fotós!

    Sajnos tulságosan átírtad ezt az egész történetet, a válaszodban sem véletlenül ismételgeted az én írásaimat.. Úgy gondolod elfelejtem amit írtam… Látod bármibe bele lehet kötni… A nagymamádat és téged és senki mást sem kötelez senki semmire.. és akkor sem kötelezett.. jól látod hamarosan Zepter munkatárs leszek..de akkor még vendég voltam. Ne haragudj, de én ezt a témát le is zárom…nem érdekel tovább… mindenki megkapja ami jár neki… Egyébként meg ne ítélkezz mások felett..

    Minden jót!
    aemi

  14. Kedves aemi!

    Az írásodból annyira egyértelmű volt, hogy ügynök vagy, de meghagytam a lehetőségét, hogy mégsem. Látod, igazam lett.

    Egyetlen dolgot említs meg, amit átírtam a történetben, annak tudatában, hogy természetesen diktafonfelvétel van az egészről, az elejétől a végéig, tudván, hogy a zavarosban halászók szívesen meghazudtolják az embert.

    Sőt, mostanában az összes ilyen beetetős telefont rögzítem, amikor elkezdik mondani, hogy nyertem.

    Ki tudja, lehet hogy egyszer elmegyek egy ilyen nyereményátadásra, miután rákérdeztem, hogy ugye nem termékbemutató és a telefonban állítják, hogy áá, dehogy!

    Úgyhogy ennek tudatában kezdj telefonálgatni. 🙂

    Néhány nyugdíjas ismerősömnek megadom majd az egyik telefonszámomat és megkérem őket, azzal töltsék ki a szupermarketben a kérdőívet. Ráírják, hogy 69 éves, nyugdíjas, némi egészségügyi problémával és az én telefonszámommal. Ezután már csak várnom kell a hívást. 🙂

    Szép napot Neked is. Legyél jó ügynök és ne átverésből próbálj megélni. Mondjátok el, hogy termékbemutatóra hívjátok az embereket, ahol lehetőség van ingyen kipróbálni egy remek terméket, minden kötelezettség nélkül. Ez sokkal korrektebb, mint azt mondani telefonban, hogy gratulálunk, Ön nyert és a nyeremény átvételéhez fáradjon be az irodánkba, majd utána leültetni egy termékbemutatóra.

  15. “Ne haragudj, de én ezt a témát le is zárom…nem érdekel tovább… mindenki megkapja ami jár neki… ”

    Bocs, de ezt a mondatodat is idézem. 🙂

    Kár, hogy gyorsan lezárod a témát. Talán rájöttél, hogy az előző leveledben kicsit túllőttél a célon.

    Mindenki megkapja, ami jár neki? A nyugdíjasoknak szerinted az jár, hogy megkopasszák, átverjék őket? Vigyázz, Te is leszel nyugdíjas (jó esetben).

    Ajánlom, hogy olvasgass olyan fórumokat is, amihez nekem semmi közöm. Meglátod, mennyien vannak azon a véleményen, hogy a Zepter tisztességtelen módszerekkel értékesíti a termékeit. Próbálj javítani a céged imidzsén, legalább Te ne folytasd a beetetést. Mutasd meg a többieknek, hogy normálisan is lehet csinálni azt, amit csinálsz, vagy csinálni fogsz.

    Sok sikert az értékesítéshez, de csak akkor, ha azzal nem versz át másokat. Ha meg igen, akkor hasonló jókat kívánok neked idős korodra, verjenek át, ahol csak lehet.

  16. 2008 január közepe táján , a veszprémi Tescoban , megszólított egy hölgy ,és a Zepter céget kívánta nekem bemutatni. Kérdésemre elmondta, hogy ez a beszélgetés semmilyen kötelezettséggel nem jár. Megkérdezte a nevem , címem , telefonszámom. Ezt elmondása szerint azért , mert aki leáll vele beszélgetni , azok között kisorsolnak egy kozmetikai ajándékcsomagot. Egy hét elteltével személyesen a lakásomon felkeresett ,(jan.24.-én) és elmondta , hogy NYERTEM ! Ennek nagyon megörültem. Az ajándék átvételének feltétele az , hogy meg kell hallgatnom egy előadást , ami jan.26.-án szombaton , az Ádám Iván u.2 szám alatt lesz megtartva. Mondtam, hogy nem tudok részt venni , mert miután évek óta , munkanélküliek vagyunk a férjemmel, és 4 gyereket nevelünk , most kaptam egy lehetőséget próbamunkára , és az fontosabb. Erre ő azt mondta , hogy bárki a családból részt vehet. A 19 éves lányom , vállalta , hogy elmegy az ajándékért, és meghallgatja az előadást. A hölgy hozzátette azt is , hogy ez semmire nem kötelez bennünket .
    Január 26.-án elment a lányom meghallgatni az előadást. Bemutatásra került egy infralámpa is (amit meg akartak vele vetetni), mire a lányom elmondta , hogy majd elmondom otthon az anyukámnak , és ha érdekli , akkor megkeresi Önöket , hiszen önálló jövedelemmel sem rendelkezik, mert tanul. Az előadáson a különböző termékek ismertetése mellett , munkalehetőségről is szó esett, miszerint , menjen a lányom hostesskedni hozzájuk , és 100 ezer Ft-ot lehet ezzel megkeresni. Ennek nagyon megörült elsőre , hiszen önálló jövedelemmel nem rendelkezik , mert még tanul , 11.-es osztályos. De azt mondta a hölgy , hogy nem számít ez , iskola mellett is csinálhatja. Bár a lányom szemmel láthatóan nem való ilyen feladatra , mert nem rendelkezik az ehhez szükséges kommunikációs készséggel. M.Recklinhausen.Neurofibromatotis II. a betegség neve , amelyben születése óta szenved, a másik 3 testvérével együtt.
    Ezt követően megkérték , hogy írja alá , hogy az ajándékot átvette. Elkérték a diákigazolványát. Az ajándékot ezután megkapta. Két kis cukortartó doboz volt. Azt is megbeszélték még , hogy január 28.-án , egy megadott helyen találkoznak , és a lányomat „beszervezi” erre a munkára. Miután erről tudomást szereztem , elmentünk mindketten erre a megadott helyre , és közöltük a hölggyel , hogy az állásajánlat tárgytalan , nem érdekel bennünket , és vásárolni sem kívánunk. Abban maradtunk , ha meggondolnánk magunkat , akkor őt telefonon felkereshetjük.(Ami azután már nem volt elérhető!!!! ) Ezt követően febr.2.-án a hölgy ismét felkeresett otthonomban , és felajánlotta , hogy egy szakorvos elmondaná nekünk , hogy a mi betegségünkre mennyire jó lenne , ha ilyen lámpát vennénk. Én mondtam , hogy nem kívánunk ilyen lámpát venni , mert évek óta munkanélküliek vagyunk , 4 gyereket nevelünk , és sajnos mindegyikben benne van ez a betegség. Azt ő is látta , hogy meglehetősen szerény körülmények között élünk. Mondtam , azt is , mert akkor már erőszakoskodott , hogy ez a dolog semmilyen formában nem érdekel bennünket. Erre válaszul azt mondta , hogy a megrendelést amit a lányom aláírt , ki kell fizetni! Mert ha nem , bíróság útján érvényesítik. Döbbentem álltam , hiszen a lányom nem rendelt semmit ! Az ajándék átvételét írattatták vele alá! Semmilyen papírt nem kapott a helyszínen , nyílván ha bármit is vesz valaki ,és szerződik valamire , erről kap egy példányt. Február 11.-én kaptunk a Zepter cégtől egy levelet , ami február 4.-én kelt , és 8.-án lett postára adva , melyben közlik , hogy tájékoztatnak , a szerződés nyilvántartásba vételéről.
    Amely szerint , a lányom megrendelt egy PAG – 800-DL BIOTRON deluxe szett 1 db és PAG-862-7CS indigós szűrőt , melynek össz értéke 838 Euro, 26 hónap alatt kell törleszteni. Felháborító a tisztességtelenségük, amit meg is írtam nekik, és kértem az ügy azonnali kivizsgálását! Most fizetési meghagyást kaptunk, közel 60000 Ft értékben,de ellenvetéssel éltem.Most várunk, de minden alkalmat megragadok, hogy “népszerűsítsem” a Zepter munkamódszerét, és figyelmeztetek mindenkit, aki ilyen “nyereményátvételre ” készül.A termék sosem volt birtokomban. A rendőrségen , és a Fogyasztóvédelemnél is jártunk, ott azt mondták, hogy ne aggódjunk, hiszen áru sincs , így ügy sincs. Jókora iratmennyiség van az ilyen panaszokból, a Zepter ellen, azt mondták. Örülök ennek a pernek , mert így talán kötelezhetik őket,a tisztesség betartásáa.

  17. Aranka ez döbbenetes :(((

    Még ha sikerül is kár nélkül kiugronotok a Zepter által okozott bosszúság megfizethetetlen. 🙁

    A jó k**** anyjukat!!!!!!!!!!!!

  18. Az bizony !
    De az is döbbenetes volt, mikor megkaptam a zepter levelét, miszerint a szerződés szerintük rendben van , és a zepteres kollegina (k.J.-né) elmondása alapján, mi kerestük őt fel ( !!!) hogy vásárolni szeretnénk (!!!) , sőt, még orvosi vizsgálatra is elmentünk vele. Azért, ennek a valóságtartalma gondolom kinyomozható, mert nem hiszem, hogy egy orvos asszisztálna ehhez az aljas történethez. Semmiképpen nem látnak egy fillért sem tőlünk, hiszen nincs is miért. De reklámozom őket, úton útfélen !
    Remélem , perre mennek velem szemben, mert akkor kártérítést kérek a felesleges idegességért, a becsapásért, no és a többszöri utazgatásért a különböző hivatalokba miattuk.

  19. Sajnos engem is becsapott a Zepter.(Budapesten)Még tavaly ajánlottak munkát,persze nem értékesítés semmi ilyen…(mondták az állásinterjún) a 2-ik munkahét után már azt mondták értékesítés,de nem jutalékos munka a végén meg már kiderült csak akkor kapok pénzt ha eladok valamit is…Sajnos az ott dolgozók többségének csak az a lényeg, hogy eladjanak minél több dolgot…Aki nem ilyen…annak egy idő után azt mondják,hogy viszlát…Az biztos aki szeret emberekkel foglalkozni,de úgymond érzékenyebb lelkű nem bírja rátukmálni,rábeszélni az embereket az ne menjen oda, de aki hisz a termékben és “vastag bőr van a pofáján” az csak menjen oda dolgozni.Én egy hónap után ott hagytam őket…Szóval azóta boldog vagyok:)

  20. Tőlünk nemrég ment el a hölgy. Tegnap is itt volt, ma is.
    Nagyon megnyerő, kedves teremtés. Mivel még volt némi idő a busz indulásáig felajánlottuk, hogy nézze meg nálunk a rendszeresen figyelemmel kísért sorozatát, melyet mi is néztünk volna.
    Így egy kellemes vacsora közben TV-ztünk, majd míg ideért a busz a saját magánéletére terelődött a szó. Nagyon meghatotta a meghívás, és úgy tűnt jól érezte magát. Jön holnap is.
    Egy közepes méretű bioptron lámpával érkezett, és többször 5 perces kezeléseket végzett bizonyos területeken. Beszámolt saját tapasztalatokról, orvosi eredményekről.
    A termék az ember testét készteti öngyógyításra, önmegújításra. Azt hiszem annál jobb reklám nem kell, hogy a szomszéd kezét bekapta a fűrészgép, és kétséges volt, hogy megmaradnak-e az ujjai… Műtétje volt, feldrótozták, de nagy harc várt rá, mert nagyméretű szövetelhalás következett be. A kisméretű kézilámpa hatására (szerintem) gyorsan megindult a gyógyulás, ám végig kérdéses volt ujjai sorsa. Ám a végére az ép szövetek ledúrták az elhalt réteget, a varratokat és azt hiszem a drótot is kiszedték. Minden esetre a lámpa gyorsította a regenerációt, és ezt a saját szememmel láttam napról napra.
    Ezért is bizakodok a termékkel kapcsolatban. Ám a hozzászólásokból csupa negatív érzés és megvetés sugárzik. Nem tudom, hogy miért, hisz a termékek nagyszerűek, és rengeteg ilyen elven működő cég van. De itt azt hiszem, hogy igazi minőséget kapunk a pénzünkért…
    Na majd elválik, de ígérem jelezni fogom ha a kezelésnek van hatása.

  21. Figyelmesen olvastam minden hozzászólást,sokkal egyet értek,sokkal nem.A Zepter termékekkel semmi baj nincs,azzal pedig hogy milyen a cég felépitése-hát ez az ő magánügyük.Sok ilyen nagy cég működik igy.Az egészen biztos akinek van bármilyen Zepter terméke elégedett vele -nekem vannak-és nem foglalkozik mindenféle szőrszálhasogató hozzászólásokkal.A hitelt amit emlitenek nem a Zepter adja,hanem valamelyik Bank,velük kell ezeket megbeszélni,reklamálni.Rajtam segitettek ezek az eszközök sőt,ha bármilyen kérdésem felmerült a hölgy -akitől vásároltam-telefonon készségesen válaszolt.Az olyan eladokkal,akik becsapják a vásárlót akár feljelentéssel is lehet élni.Ne a Zeptert ill.tisztességes eladókat bántsuk,hanem azt aki megérdemli.Érdekelne azoknak az embereknek a magánélete akik mindenbe csak a rosszat látják és nem néznek szét a saját házuktáján.Talán igy vezetik le a kishitűségüket?A tények azok tények, ez igaz.Oldjuk meg a tölünk telhető módon,de ne szidkozódjunk ok nélkül az senkinek sem jó,higyjék el.

  22. Kedves laci 33!

    Itt éppen egy átverős ügynökről van szó, aki nyugdíjasokat etet be 10 ezer forintos nyeremény ígéretével, ahelyett, hogy azt mondaná: tessék eljönni egy termékbemutatóra és cserébe ingyen kipróbálhatja az egyik nagyon jó termékünket. De míg az utóbbira a többség azt mondaná, hogy köszönöm, de nem, addig a mézesmadzagra sokan rácuppannak és utána koppannak is.

    A feljelentéssel kapcsolatos meglátásodat kérlek magyarázd meg. Indítson valaki eljárást amiatt, mert telefonban (tehát nem írásban) nyereményt ígértek neki, amit nem kapott meg? A másik fél azt mondja: á, szó sem volt ilyenről, mi termékbemutatóra hívtuk a hölgyet.

  23. kis érdekesség,aki mindenképp akar zepter terméket nehogy hülye legyen,töredék áron kerül az apón
    http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=zepter&Submit2=Keres%E9s&td=1
    207 találat zepter szóra
    http://apronet.hu/freesearch.php?mit=zepter
    50 zepteres cumó
    stbstbstb..

    fél áron,sőt olcsóbban megkapod hibátlanul ,mivel bőség van belőlük!

    most lényegtelen mennyire minőségi a cucc,bioptron lámpa csak bőrbetegségekre jó igazoltan,többi inkább csak placeboeffektus valszeg(klinikai teszt nincs)
    ha úgy érzed mégis kell a termék ne légy hülye,nézz aprót és töredékáron kapsz eredeti cuccot..
    sok embernek nem jön be,azok megvállnak fél áron is akár…

    egy példa:
    “Bioptron Pro 1-es fényterápiás készülék újszerű állapotban eladó! Komplett gyári dobozában, papírokkal, orvosi dokumentációval. 5 hónapos,asztali állványos kivitel. 3 év gyári garancia + jótállás! Ez a legújabb,professzionális típus.Paraméterei: digitális időkapcsoló, beépített távolság mérő, 11 cm-es lencseátmérő,mely színterápia szettel bővíthető. A készülék új ára akciósan: 1299 euro –> 402.690 Ft A készülék valóban olyan mint egy új! Ára: 210.000 Ft TEL: 30/721-6440”

    Új ár:
    http://www.egeszsegbolt.hu/395-fenyterapias-eszkozok/1966-bioptron-pro-1-fenyterapias-keszulek.html

    Egy ügynök mondja meg mennyi ez ha előadáson veszi meg a nagymamám?

    még ha szuper is a termék akkor is érdemesebb használtan levadászni,mivel elég tetemesen csökken a lámpa értéke:)

  24. Nos azt hiszem én nyugodtan felvállalhatom azt, hogy Zepter kereskedő vagyok!

    Ugyan nem régóta vagyok a cégnél, de én magam is undorítónak tartom a kollégák viselkedését. Felesleges lenne elkezdenem, dicsérni magamat vagy a terméket. A termék eladja magát, ha valóban szükség van rá.
    Magamról csak annyit mondanék el, hogy soha nem hallgattam el azt a tényt, hogy a fényterápiáról egy előadást kell végighallgatni. Őszintén szólva erről az a véleményem, hogy senki nem vesz meg olyan dolgot, amiről nem tud semmit. Az előadásaink színvonala magas (szerintem). Az oktatásunk amit a munkatársaknak adnak, gyatra. Aki veszi a fáradságot és azt mondja nekem az a fontos, hogy valóban segítsek az embereken, az körbejárja a dolgot a-tól z-ig. Én rájöttem arra a saját tapasztalataim és lelki békességem miatt, hogy képtelen lennék tukmálós módon rávenni bárkit arra, hogy megvegye bármely termékünket.
    Kedves Lesifotós!
    Én nagyon sajnálom, hogy egy ilyen kollégámmal hozott össze a sors. Remélem egyszer sikerül belefutnod abba a kis társaságba aki tisztességes módon próbálja meg végezni a munkáját.
    Na mégis kicsit magyarázkodósra sikerült a dolog, de nem bánom. Felvállalom mivel foglalkozom, és szerencsére a visszajelzések az ügyfeleimtől eddig csak jók, és én arra fogok törekedni, hogy ez így is maradjon. Ez az én érdekem!

    Köszönöm

  25. Üdvözlök mindenkit!

    Sajnos amiket itt olvasok azok valós dolgok. Én is voltam Zepteres. Szívesen válaszolok minden kérdésre. Ez egy mlm rendszer, amit sok hazugsággal állítanak fel.
    Sőt, aki igen dörzsölt és lekileg kész, azt tanítják hazudni is!!! És ezek nem a kis vezetők, hanem az igazán nagyfőnökök.

    Várom kérdéseiteket, akár konkrét estekkel. Pl mikor mit lehet tenni.

    Üdv: Telihold

  26. Kedves hozzászólók!

    Én a Zepternél dolgozom, és mondhatom remek az állás. Nem tukmálok, aki bejön, azt ellátom gyógyászati tanácsokkal, és ha akar, vásárol. Termékbemutatók vannak, de semmi sem kötelező, viszont valóban jó dolgok vannak, és hasznosak. Aki nyugdíjas és megteheti, az bizony vásárol, mert csak igazat mondunk a termékekről, és igenis csak segítünk. Elég jól keresek, és nem tukmálok soha. És igen, kedves, csinos hölgy vagyok. Aki titeket hívogatott, ő valószínüleg kivétel, és tukmálós, hazudós. Rosszat fogtatok ki. Tököly 48. Jó is munkahely, és kedves emberek, és segítenek, de ma miért nem járt pénz manapság? Ez is munka, a segítség. Az orvosod is kap pénzt, akkor hozzá se menj el. Hiszen nem mindig használ a gyógyszer, mégis rábeszél téged. Nem kell elmenni, ha nem akarsz jót a nagyidnak. A munka pedig tökéletes, és igen, adminisztráció is van benne…

  27. na, milyen jól fejlődnek az oldalon a szepteres dolgozók.

    én bementem egy előadásra, és két különböző “felsővezető” hazudott folyamatosan, nagy majerek voltak bár az én szemembe egy ostoba, gerincetelen senkik. nem nehéz elhinni , hogy tanítják hazudni a felsővezetőket.

    komolyan mondom , nagyon buta volt az egyik “főmenedzser”, gondolom luxusautóval jár, de a nagyon nagyok a korlátai: értelmes embert nem tud meggyőzni soha
    már elolvastam pár zepteres posztot a neten, és annyira unalmas olvasni a zepter-dolgozók írásait

    “aki ilyet ír mindenben csak a rosszat látja” nem folytatom, tipikus buta, korlátolt mondatok 🙂
    ugye a tanfolyamon is azzal kezdik a parasztvakítást, hogy az ember legnagyobb hibája a kishitűség és a korlátoltság

  28. Sziasztok én anyukám nevében irok.
    Ő is sajnos igy járt mint sokan mások.
    Mi is kaptunk egy telefont hogy ön nyert 10.000ft értékü ajándékot kérem jöjön el erre a cimre és ott átveheti.
    El is mentünk,ott tartottak egy bemútatót és utána adták át a gagyi ajándékot egy gázöngyújtott ha jól emlékszem még rá. Ajánlottak egy takaritó gépet ami az azmásoknak jó. Ö sajnos nagyon az. DE mondta , hogy ez tul sokba kerül és özvegy nem tudja kifizetni. Semmi baj jöjjön és dolgozon nálam és abbol törlesztheti az árát. El is fogadta mondván ez jó dolgozik és lesz egy gépe is. Ez mind egy átverés volt. Nem kereset semmit és a gépet is megkellet venni-e. A szerződésben beleirták édesapámat is ugy hogy ö már akkor halott volt. Milyen dolog volt ez.
    Közben a srácot aki csinálta ezt letartoztatták csalásér és sikasztásért. A naplóban is volt róla cikk már körözték több városban. DE ez rajtunk nem segitett.
    Ugyan ugy kellete törlesztenünk tovább a gép árát. Nem segitettek egy elkeseredet özve asszonyon.
    Közben a gép is megadta magát szériahibás volt mert már nem is lehet kapni. Azt mondják mi rontottuk el a nem megfelelő használattal. Még egy normális használati utasitás sem volt róla. Fordultunk Pesre a főfő höz de semmi. Most törleszti az 50.000 forintos nyugdijából a több mint havi 10.000 ft. és a gépet sem tudja használni. A csináltatása 60.000 ft lene. Kérdezem ha alig tud megélni ebből a kis péntből hogyan fizese ki a csináltatását.
    Ezt azért irtam lehogy más ne ugorjon bele a vásárlásba. Ez sajnos egy nagyon tanulságos dolog másoknak is.

  29. Üdv mindenkinek!

    Engem is megállítottak a zepteres hölgyek azzal a mondókával ,hogy valami eü felmérést csinálnak és válaszolnék -e néhány kérdésükre.A következők voltak ,kézséggel válaszoltam is. Van -e valami betegségem vagy valamelyik családtagomnak,milyen gyakran járok orvoshoz meg ehhez hasonlók és végül jött a lényeges kérdés amire tulajdonképpen kezdettől fogva igazából kíváncsiak voltak: Melyik gyógymódot részesítem előnybe? A biokémiai folyamatokon,gyógyszeres kezelésen alapuló vagy az alternatív gyógymódokat. Helyzet az hogy én a szkeptikusok táborát erősítem, igy az orvostudomány mellett voksoltam.Se baj, ennek ellenére meghívtak egy előadásukra, ha elmegyek akkor kapunk valami ajándékot. Végül is mit veszthetek ,elfogadtam a meghívásukat.Adatot egyeztettünk aztán elbúcsuztunk. Pár nap múlva jött is a telefon ,hogy akkor x nap y órakkor megkellene jelennem(ünk).Fogtam is a Kedvesemet és elmentünk. Hááát. Egy bioptron lámpa bemutatóra érkeztünk. Ami ott elhangzott ZAGYVASÁG ,ÁLTUDOMÁNYOS BAROMSÁG!!!! Aaaaz valami elképesztő!!! Iszonyat fizikai falsokat mint pl. 3000 NANOMÉTERES HULLÁMHOSSZÚ FÉNY!!! Egész egyszerüen ilyen nincs. Durván 400-800 nanométer hullámhossz közötti tartományban lévő elektromágneses hullám a látható fény tartomány. A másik :” ez egy lézer (laser) ami nem olyan szúrós mint a normál lézer mert ez párhuzamosított lézer.”
    Na most én nem nagyon ismerek nem párhuzamos fénysugarakból álló lézert. Pont ez a lényege. A lézerfény nagyrészt párhuzamos fénysugarakból áll, nagyon kis szóródási szöggel. Ezzel nagy energiasűrűség érhető el szűk sugárban, a sugár által megtett távolságtól függetlenül.
    Ja ,és még olyat is állítottak ,hogy ez a “lézer fény” akár 15 cm mélyre is behatol és ott kifejti a hatását, persze csak jótékony hatásról beszélünk mert mint az elöbb említettem ez nem “szúrós lézer”. Azt is hozzá kell tenni ,hogy az előadáson a világ összes betegségét felsorakoztatták és mindenre gyógyír a bioptron lámpa. NA én erre azt mondom ami mindenre jó az semmire sem. Tegyük fel ha a fény ilyen csodákra lenne képes akkor csak ki kell menni a napra. Ingyért van. Nem 300000 és 1000000 ft közötti áron. A hobbielektronika oldalon az egyik fórumban olvastam az egyik szaki tapasztalatát, mivel ő szétszedett egy ilyen készüléket és kb 3000 ft-os tételből áll az egész. Egy halogén izzó, egy trafó,egy ventilátor ,és egy tükör (ami a fény polarizációjához szükséges) Lényeg a lényeg ,nehogy bárki is bedőljön ennek a baromságnak .Hazugság sarlatánság.

    A végén kaptunk egy huscsipeszt:-)

  30. CSAK EGY ÉSZREVÉTEL, NEM VÉLETLENÜL INDITOTTAK PERT A ZEPTER CÉG ELLEN !! !! !!
    HA VALÓBAN A BETEG EMBEREK, VAGY A VÁSÁRLÓK ÉRDEKEIT TARTANÁK ELSŐDLEGESNEK, NEM PEDIG A %PROFITOT% ÉS A JUTALÉKOKAT, AKKOR NEM LENNE ITT EZ AZ ÉSZREVÉTEL SEM

  31. EGY FORUMON OLVASTAM HOGY A ZEPTERNÉL VALAMI “MAGASABB BEOSZTÁSU EGYÉN” RÖVID IDŐ ALATT KACSALÁBON FORGÓ PALOTÁT SZERZET.
    A ZEPTERNÉL A GYORS MEGGAZDAGODÁS RECEPTJE:
    1. LEGYÉL MENEDZSER
    2. VEGYÉL FEL MINÉLTÖBB “SZAKTANÁCSADÓT” “IRODAI ÉRTÉKESITÉSRE” A CSICSKA MUNKÁKRA =
    VEVŐ VADÁSZATRA KÓRHÁZAKBAN, BEVÁSÁRLÓKÖZPONTOKBAN
    3. HAZUDJ ANNYIT AMENNYIT NEM SZÉGYELSZ
    HA EZEK MEGVANNAK, LEHET TE IS GAZDAG EMBER LESZEL, CSAK ATTÓL FÜGG MENNYIRE VASTAG AZ ARCBŐRÖD

  32. Én ma voltam “állásinterjún” az Art Café-ban. Egy szóval sem említették kb. másfél órán keresztül a Zepter nevet, csak a végén. Addig a Medical kft-t használták. Ez is csak úgy derült ki, hogy az “oktatás” színhelyének megadták a Thököly 48-at. Azért érdekelne, ha annyira jók a termékek, miért nem szakképzett orvosok/gyógyszerészek/eü. főiskolások dolgoznak értékesítőként, hiszen a többi ilyen terméket áruló cég ezt alapkövetelménynek tekinti. Kétszer 4 órás képzéssel mit lehet elsajátítani? Max. az áltudományos zagyvát, de erre alkalmatlan vagyok. Ja, ha valaki el akarja őket kerülni, vigyázzon a szkiegeszito@gmail.com és az egyéb ilyen címekkel, illetve egyáltalán a gmail.com-os irodai munkát ígérő állásokkal.

  33. <egy elkeseredet őzvegy írta:
    <2009 október 5. Hétfő 08:55

    <havi 10.000 ft. és a gépet sem tudja használni. A csináltatása 60.000 ft lene. Kérdezem ha alig <tud megélni ebből a kis péntből hogyan fizese ki a csináltatását.

    A “készülékben” kb. 3.000.- Ft elektromos anyag van (izzó,kapcsoló,inverter,ventillátor.),
    a javítás ideje egy óra,ha az inverter trafőját kell újratekerni.
    Ingyen megcsinálom.

  34. Jó napot,

    Én vagyok a magán befektetok és biztosítja a garantált hitelek
    A férfiak és nok, akik a kereskedelem, valamint autóipar
    Vásárlás, a lakáshitelek és egyéb személyi kölcsönök és biztosít
    A hosszú lejáratú kölcsön ötvenkét év alatt több mint 3%-os kamattal
    Akkor küldjön egy e-mail e-mailben dannywhiteloancompany100@gmail.com

    El a figyelmet;
    Kaptam egy e-mailt, és szeretné a teljes hitel
    Érdek úgy kívánja, hogy tudjuk kezdeni feldolgozás a kölcsönt.

    1: A név (ek ):………………..
    2: Ország :……………….
    3: Állami :……………….. Otthoni cím :…………….
    4: Nyugdíjas :………………………
    5: Sex :………………………….
    6: Magasság :…………………………
    7: Time :……………………….
    8: a szükséges összeget :……………..
    9: Telefon :……………….. Nem
    10: Half :………………………
    11: Végül, meg kell adnia egy leírást a beolvasott
    Az alábbiak szerint:

    * Nemzetközi Passport
    * Authorization of State
    * License.
    Mi dobyou nem ………………?
    Bízunk benne, hogy a gyors választ.

  35. Elmondom mit kell tenni akkor amikor egy termékkel baj van. Ezt főképp a ‘Feribá nevű embernek írom. Szerződés kötéskor ugye bár van egy kontakt személy akivel kötöttük a szerződést. Ahol kötöttük a szerződést (ez esetben ez a Szombathelyi cím) vissza visszük a terméket a kontakt személyhez. Ő vele tudunk a továbbiakról beszélni (csere, vissza adás stb.). Amúgy én voltam a Zepteren bemutatón itt Pesten és csak pozitívot tudok mondani. A biotron lámpa nekem használ, de ha valaki rosszul használja annak nem is fog.

  36. Szerintem nem a Zepter tehet erről, hanem az erkölcstelen, tisztességtelen, minden hájjal megkent munkatársak. A termékeik jók szerintem, és vannak értelmes, kedves, nem rámenős ügynökeik, de ha egy városban csak 1 férges van,aki ilyeneket meg mer tenni, hogy jelenléti ív helyett szerződést írat alá meg nem mondja meg hogy termékbemutató lesz, hanem csak ajándékátadás, akkor az sokkal hamarabb elterjed, mint az hogyha van 10 normális ügynök. A termékek az egészséget szolgálják, jó minőségűek, csak azon kellene javítaniuk, hogy nem kellene felvenniük mindenféle embert, vannak,akik megszólalni se tudnak normálisan, dadognak, erős tájszólásuk van,és fingjuk nincs róla egyáltalán mit árulnak, hogy funkcionálnak a termékeik. A rossz hírnevét ennek az ész nélküli toborzásnak köszönheti a cég. Úgyhogy nem a zeptert kell beperelni, azzal úgyse sokra mentek, hanem a kereskedőt név szerint, aki hazudott, és jelenléti ívként íratott alá egy több százezres szerződést. Ez csak egy tanács.

  37. Én is így jártam, hogy nyertem “ajándékot”, mire odaértem termékbemutató lett belőle. Aztán magamtól rájöttem, hogy becsaptak. Többször felhívnak telefonon, annak ellenére, hogy többször elküldöm őket. Pofátlan, erőszakos banda. Azt nem tudom, hogy az állítólagos svájci cég tud-e arról, hogy milyen szemét emberekkel van tele ez az “üzlet”!!!

  38. szánalmas a cég ezzel a fajta módszerrel.
    A szegény munkanélküliek meg örülnek sokszor,hogy “Húha be is hívtak!!” …jah… kihasználás,visszaélnek a kilátástalansággal…
    Gyökér banda … :S

  39. Na ez szép egyveleg. Ti a hipermarketeket nem akarjátok beperelni??? De most komolyan, böngészitek a reklám újságokat, amikben 20-90% árkedvezmény van és mégis drágább egy némelyik termék, mint eredetileg. Dolgoztam áruházláncnál, és az akció -20% csak előtte 30-35% emeltük meg az eredeti árat. Kérdem én ez nem átverés, mégis akciós napon nyitás előtt egy órával már tolongtak az emberek, hogy valami gagyi cuccot megvegyenek, aminek fele kb. selejt volt. Nem értem miért baj, ha egy kis ajándékért megnézel egy termékbemutatót, és miért nem baj, ha veszel kacsamájast és 0% azaz NULLA % kacsa alkatrész sincs benne, sőt még nagyon máj se. Ez semmi más csak lejáratás és úgy gondolom irigység. Nem vagyok se Zepteres, sőt termékeim sincsenek, de örülnék neki, ha lennének. Nálunk is van Zepter irodaház, és sok idős rendszeresen szokott járni, mert igaz nem tudják megvenni, de legalább valaki szól hozzájuk, kapnak valami ki ajándékot, főzős termékbemutató esetén pedig néhány falatot is. Nem nagy dolog, de a vörös iszap katasztrófa idején mi önkéntesként ott voltunk, és nem védem őket, de sok zepteres is. Az orvosok és kórházak pedig nagyon örültek azoknak a lámpáknak, mert sokat ott hagytak – ingyen. Nem egy-egy ember határoz meg egy céget, és nem a cég határozza meg az embert. Én senkit se akartam átverni, mégis beütöttem a pénztárgépbe az emelt akciós árat. A vevő pedig örült neki. Mindenhol vannak apró betűs részek az ember életében, akár a magánéletben is. Ezekre sem hívják fel a figyelmet. Nem kellene ennyire mindent feketén és fehéren nézni, talán boldogabbak lennétek ti is. És ki tudja, lehet a nagyinak tetszett volna a lámpa, és lehet segített volna rajta. Egyébként már csak annyit, hogy az a lámpa egy magyar hölgy találmánya.
    További kellemes lehúzást nektek, én inkább meghallgatom, mosolygok és élek tovább boldogan.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

*