Számos esetben hallhattuk már, hogy ha nincs ötletünk kreatív, hasznos ajándékra, akkor ezerszer jobb vásárlási utalványt ajándékozni, mint venni egy esetleg drága, de felesleges kacatot. Akinek sok kenyérpirító porosodik a szekrényében, az gondolom most bőszen bólogat. A karácsony előtt fotózott kép azonban két okból is érdekes. Amikor az ember levásárolná az ajándékutalványát, akkor nem szívesen olvas ilyen feliratot.
Másrészt a nagybetűvel kezdődő sorok és a felkiáltójel elé elhelyezett pont mégis csempész némi vidámságot a bevásárlásba. Mintha a Pioneer űrszonda földönkívülieknek szóló üzenetét olvasnánk.
T
E
S
C
O
ennyi…
Szerény véleményem szerint a Tesco olyan manapság, mint amilyen a 80-as években az ABC áruház volt, csak nagyban. Leszarós pultosok, ügyfélszolgálatosok, rohadó zöldség, kínai szar műszakicuccok, ugyanez ruhában, ócska saját kaják, hülye akciók és szuperintelligens pénztárosok.