Így is lehet

Május végéig beváltható, 15 százalékos kedvezményre jogosító bónnal mentem nagybevásárlásra a DrogerieMarkt-ba. Összeírtam, mi minden kell és mivel nagyjából az árakkal is tisztában vagyok, így könnyen eldönthettem, megéri-e az adott áru, vagy nem a 15 százalékos kedvezménnyel. Nos, a többség megérte, így abban a tudatban raktam meg a kosaramat, hogy tisztító-, mosogatószert és egyéb kencét, kemikáliát egy darabig nem kell beszerezni. (Ha beszabadulok egy boltba, akkor ritkán tudok kijönni azzal az egy termékkel, amiért bementem. Ezért igyekszem minél kevesebbszer bevásárlásra indulni.)

Válogatás közben elment mellettem a biztonsági őr hölgy és mosolyogva rám köszönt. A parfümöknél az egyik eladó kuncogott a takarítónővel valami délelőtti történeten. Nekem is jobb kedvem lett.

A pénztárnál elkezdtem a szalagra felpakolni a szerzeményeimet. “Mindent sikerült megvenni?” – érdeklődött a pénztáros. “Nagyjából.” – dörmögtem. – “Johnson’s babafürdetőt nem találtam.”

“Várjon csak!” – mondta és elviharzott, majd három polcsorral arrébb bukkant elő, a keresett árut lobogtatva. – “Ez az?”

Az volt, vettem is belőle kettőt és teljesen lenyűgözött a segítőkészsége. A szkenneren lehúzott árukat azonnal táskákba pakolta, közben ajánlotta az új pontgyűjtő kártyájukat, amivel majd további kedvezményeket lehet igénybe venni (ide vele!), majd ismét meglepett.

“Van kuponfüzete?” – kérdezte, majd a fejcsóválásomra előhúzott egyet. “Ebben van egy joker, Ön választja ki, melyik termékhez használja fel. Huszonöt százalék kedvezményt kap rá. Célszerű a legdrágább árura felhasználni. Tessék. Akár most is beválthatja.”

“Hm, jól hangzik. Sajnos a legdrágább árut már lehúzta a gépen.”

“Melyik volt az?” – keresgélt a megpakolt táskákban, majd előhúzta az ominózus krémet és a stornó gombot megnyomva újra lehúzta, majd ismét bevitte a rendszerbe, immár a 25 százalékos kedvezménnyel. Ez a mozdulatsor 875 forint megtakarítást eredményezett nekem, illetve a kedvezményes árból jött le a végén még 15 százalék.

Az biztos, hogy ebbe a 875 forintba a DM nem fog belerokkanni, viszont sikerrel megtartottak maguknak egy vásárlót, ami manapság egyre fontosabb.

Kár, hogy ezt az eladói magatartást kuriózumként kell említenem, pedig talán ez lenne a normális.

Ez a DM üzlet egyébként a szombathelyi Intersparban található.

( :X) – mosollyal fizetett hirdetést olvastak!)

One thought on “Így is lehet”

  1. Így is lehet, valóban! Csak sajnos, nem ez a standart, még a DM-ben sem mindenhol! Sokat járok ezekben az üzletekben, mondhatnám azt, hogy rendszeres vásárlójuk vagyok, de ezekkel a százalékos akciókkal, nem mindig jártam jól…. nem egyszer kaptam azt a választ a pénztárnál, hogy “sajnos már lehúztam”…. nekem még soha nem stornózták!! Bizony nem éreztem jól magam ilyenkor, mert nyilván az “ajándéknak” és annak a “pár” 100.- ft-nak mindenki örülne, főleg akkor, ha tudatosan vásárol annyiért…. Azt nem mondom, hogy “elvesztettek” velem egy vásárlójukat, mert valóban a közeg kellemes, szeretek oda bemenni, de bizony nagyon jó lenne, ha minden DM-ben olyan lenne az eladók hozzáállása, amilyen Ön szerint az Interspar-os üzletükben volt!
    Tisztelettel: egy olvasó

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

*